Produse sugerate

Întrebări frecvente

faqfaq

Cum pot returna produsele?


 Procedura de returnare a produselor este disponibilă pe pagina – returnarea produselor.

Cum îmi primesc banii înapoi?

faqfaq

Rambursarea se va face prin intermediul formei de plată aleasă de client în momentul plasării comenzii. În cazul în care plata a fost efectuată la livrare, (direct la curier / la punctul de ridicare), vă rugăm să introduceți în formularul de retragere numărul de cont în care urmează să rambursăm suma datorată. Dacă plata a fost efectuată prin plată rapidă online (card de plată), suma datorată va fi rambursată prin intermediul sistemului de plată, adică în același cont din care am primit plata. 

Cât timp durează restituirea banilor pentru un produs returnat?

faqfaq

Restituirea banilor va fi procesată în termen de 21 zile lucrătoare de la primirea coletului. În termen de 21 zile lucrătoare, banii vor intra în contul Dumneavoastră. 

Este posibil să schimbăm un articol returnat?

faqfaq

Din păcate, nu este posibil să schimbați un articol în mod direct. Dacă doriți să schimbați produsul cumpărat cu un alt produs, va trebui să îl returnați conform procedurii de retur, și apoi să plasați o nouă comandă pentru produsul selectat și să efectuați o nouă plată pentru comandă.

Ce trebuie să fac atunci când produsele pe care le-am primit nu corespund comenzii mele?

faqfaq

În cazul în care primiți produse care nu sunt conforme cu cele comandate (deteriorare, model, culoare sau mărime greșită), vă rugăm să contactați prin e-mail Biroul de relații cu clienții.

Când primesc comanda?

faqfaq

Timpul estimat de livrare este disponibil pe pagina Costuri și termeni de livrare Termenul de livrare este necesar pentru verificarea plății, pregătirea comenzii și a transportului. În ziua trimiterii comenzii și în ziua livrării, clientul va primi un sms/email de la firma de curierat cu privire la livrarea coletului

Voi primi un e-mail de confirmare a comenzii mele după ce fac o achiziție?

faqfaq

Da, clientul primește un e-mail de confirmare după o comandă plasată corespunzător. Titlul e-mailului - "Confirmarea acceptării comenzii nr...".
Dacă nu primiți e-mailul, vă rugăm să verificați folderul Spam din propriul e-mail. Dacă nu primiți mesajul, vă rugăm să ne contactați. Vom retrimite din nou mesajul.

Unde pot găsi numărul comenzii mele?

faqfaq

Numărul comenzii poate fi găsit în titlul și conținutul e-mailului de confirmare a comenzii " Confirmarea acceptării comenzii nr. …”.

Când voi primi factura pentru achiziția mea?

faqfaq

După ce plata a fost înregistrată, factura va fi trimisă la adresa de e-mail indicată în comandă. Facturile cu TVA sunt emise pentru toate produsele comandate în magazinul online Crocs.ro. Dacă nu ați primit o factură pe e-mail, vă rugăm să verificați dacă mesajul nu a fost salvat în folderul SPAM. Dacă nu ați primit factura, vă rugăm să contactați prin e-mail Biroul de relații cu clienții.

Cum îmi plătesc comanda după ce am ales metoda de plată - Plata la livrare?

faqfaq

Dacă ați ales plata la livrare, veți plăti comanda direct la curier sau la punctul de ridicare.

Cum îmi plătesc comanda după ce am selectat metoda de plată - Plata cu cardul?

faqfaq

În etapa finală a plasării de comandă, veți fi redirecționați către pagina de plată cu cardul, unde veți putea face o plată rapidă. 

Cum pot plăti o comandă atunci când plata cu cardul nu a fost disponibilă?

faqfaq

În acest caz, se poate plasa o nouă comandă. Comenzile neplătite sunt anulate în termen de 3 zile.
Returnări ușoare Te-ai răzgândit? Nicio problemă. procesul nostru de returnare este ușor.
30 de zile pentru returnare Produsele Crocs sunt acoperite de o garanție de 90 de zile.
Tranzacții 100% în siguranță Tranzacție 100% securizată cu ajutorul unei conexiuni SSL.