PROCEDURA DE SCHIMB SAU DE RETURNARE A BUNURILOR ACHIZIȚIONATE ÎN MAGAZINUL CROCS.RO
Orice client care a făcut o achiziție în magazinul crocs.ro are posibilitatea de a returna comanda. Costurile asociate cu returnarea comenzii sunt suportate de către client. Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 30 de zile. Produsele trebuie să aibă toate etichetele și să fie în stare perfectă. Produsele achiziționate online nu pot fi returnate în magazinele fizice.
1. Cum se returnează produsele:
A. Completați formularul de returnare. Documentul de returnare este atașat la comanda dvs.
B. Ambalați produsele nefolosite cu toate etichetele și formularul de returnare.
C. Trimiteți coletul la adresa depozitului:
Vă rugăm să introduceți numele complet al destinatarului și adresa depozitului.
OLZA LOGISTIC - CROCS/ARKROD
str. Matei Corvin nr. 48
410142, Oradea, jud. Bihor
Restituirea banilor (prețul produselor returnate + costurile de livrare către client) se va face în termen de 14 zile de la primirea coletului. În cazul în care se returnează o parte a comenzii, costurile de transport nu sunt rambursabile.
În cazul în care plata a fost efectuată prin card de credit, suma datorată va fi rambursată în același cont bancar din care am primit plata. În cazul în care ați ales să plătiți prin plata ramburs la livrare, vă rugăm să indicați în formularul de anulare numărul de cont în care vom rambursa suma datorată.
2. Înlocuiți produsul cu altul:
Dacă doriți să schimbați produsul pe care l-ați cumpărat cu un altul, va trebui să returnați produsul în conformitate cu procedura de returnare și apoi să plasați o nouă comandă pentru produsul pe care l-ați ales, precum și să efectuați o nouă plată la comandă. Vă rugăm să rețineți că noua achiziție se poate face la prețul curent disponibil în magazin.