Reducere la modelele selectate | -20% la colecția Platform

Verifică oferta
Skip to main content

Termeni de utilizare

 Termeni și condiții magazin online


I. Definiții


§ 1


În prezentul regulament al magazinului online Crocs, denumit în continuare "Regulamentul", următorii termeni vor fi înțeleși ca:
a)    "Vânzător"  ARKROD sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Varșovia, Polonia
b)    "Magazin" - un magazin online situat pe site-ul www.crocs.ro și subpaginile sale
c)    "Client" - orice persoană care a încheiat un acord cu Vânzătorul pentru a crea un cont în Magazin
d)    "Cont" – contul Clientului creat de acesta în Magazin în conformitate cu regulile stabilite în Regulament
e)    "Consumator" - persoana definită de dispozițiile art. 2 pct. 2 din Ordonanța de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare
f)    "Detalii de contact" - ARKROD sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Varșovia, Polonia, e-mail: crocs.ro@intersocks.pl, telefon: +40377102229


II. Dispoziții generale
§ 2


Regulamentul definește regulile pentru furnizarea serviciilor electronice de către Vânzător către Clienți, constând în a le permite să: încheie contracte de vânzare online pentru bunurile incluse în sortimentul Magazinului la prețurile listate pe subpaginile corespunzătoare ale Magazinului și să-și creeze Contul.


§ 3


Conținutul prezentat pe site-ul Magazinului, în special anunțurile, reclamele, listele de prețuri și alte informații, nu reprezintă o ofertă  în sensul art. 1.188 din Codul civil, ci o invitație de a depune oferte în sensul 1.189 din Codul civil.


§ 4


Prețurile mărfurilor din sortimentul Magazinului sunt exprimate în Lei (RON) și includ TVA. Vanzatorul poate modifica sortimentul Magazinului, prețurile produselor, derula și anula campanii promoționale. Promoțiile, reducerile, rabaturile, voucherele promoționale nu pot fi combinate. Modificările nu afectează contractele de vânzare a bunurilor individuale deja încheiate cu Clienții.


§ 5


Efectuarea unei achiziții în Magazin poate avea loc după crearea unui Cont.


§ 6


1. Pentru a utiliza Magazinul, nu este necesară îndeplinirea condițiilor tehnice specifice de către computerul sau alt dispozitiv al Clientului. Tot ce aveți nevoie este acces la Internet, o adresă de e-mail, un sistem de operare standard și un browser web.
2. Pentru utilizarea corectă a Contului, precum și pentru plasarea unei comenzi, este necesară activarea cookie-urilor în browserul web. Cookie-urile sunt utilizate pentru a menține sesiunea Clientului după conectarea la Cont și pentru a menține procesul de comandă. Apoi, este posibil să le ștergeți prin opțiunile corespunzătoare disponibile în browserul web sau folosind alt software. Informații detaliate despre cookie-uri sunt conținute în prevederile § 9-11 din Politica de confidențialitate și cookie-uri.


III. Creați un cont


§ 7


1. O persoană care dorește să încheie un acord cu Vânzătorul pentru a crea un Cont trebuie să facă clic pe pagina "Înregistrare". Formularul aflat în această pagină constituie oferta Vânzătorului adresată viitorului Client cu privire la încheierea unui contract de creare a Contului.
2. Apoi, completați formularul de mai sus și introduceți: numele, prenumele, adresa de e-mail, parola și (opțional) data nașterii.
3. Este interzisă adăugarea de conținut ilegal în formular.
4. Pentru a trimite formularul și a finaliza procedura de înregistrare în Magazin, este necesar să acceptați Regulamentul.
5. Făcând clic pe butonul "Înregistrare", formularul de înregistrare este trimis Vânzătorului. Apoi Vânzătorul trimite Clientului, la adresa de e-mail furnizată de acesta, un mesaj cu un link pentru confirmarea adresei de e-mail. Accesarea link-ului care confirmă adresa de e-mail echivalează cu acceptarea de către persoana care creează Contul a ofertei Vânzătorului menționată în prevederea primului paragraf al acestui paragraf. În acest moment, între Vânzător și persoana care a completat formularul de înregistrare se încheie un acord privind crearea unui Cont.
6. În cazul în care Clientul este un Consumator, atunci acesta are dreptul să se retragă din contractul de creare a unui Cont, fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile de la data încheierii acestuia, adică de la momentul specificat în dispoziția secțiunii a cincea a acestui paragraf. Prevederile § 14 secțiunile 2-4 se aplică în mod corespunzător.


§ 8


Vânzătorul recomandă Clientului să stocheze cu atenție datele sale utilizate pentru conectarea la Magazin, astfel încât nicio persoană neautorizată să nu aibă acces la aceste date.


§ 9


După crearea unui Cont, Clientul are posibilitatea: de a-și edita datele, de a plasa comenzi, de a vizualiza starea procesării comenzilor și istoricul comenzilor recente.


IV. Plasarea unei comenzi.


§ 10


1. Vânzarea mărfurilor are loc pe baza comenzilor plasate de Client. Clientul poate plasa o comandă după conectarea la Cont.
2. Comenzile pot fi plasate 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.


 
§ 11


1. Pentru a încheia un contract de vânzare cu Vânzătorul, Clientul plasează o comandă în Magazin selectând bunurile, culorile și dimensiunile acestora și făcând clic pe butonul "Adaugă în coș". Bunurile selectate nu au fost încă comandate, iar Clientul are opțiunea de a adăuga mai multe bunuri în coș, de a elimina bunurile de acolo, precum și de a renunța la efectuarea cumpărăturilor.
2. După adăugarea bunurilor în coș, Clientul are opțiunea de a le elimina sau de a adăuga mai multe bunuri. În cazul în care Clientul are un cupon de reducere, îl poate introduce în câmpul corespunzător al formularului. Apoi faceți clic pe butonul "Următorul".
3. În cazul în care Clientul nu are un Cont, acesta poate crea unul. În cazul în care Clientul are un Cont, atunci ar trebui să se conecteze la acesta și să furnizeze date pentru a finaliza comanda. Apoi faceți clic pe butonul "Următorul" și indicați adresa de livrare.
4. Apoi selectați metoda de plată și metoda de livrare. Lângă metodele de livrare disponibile, sunt afișate costurile acestora. Apoi faceți clic pe butonul "Rezumatul comenzii".
5. În căsuța "Comandați împreună" va fi afișat prețul care include suma totală pe care Clientul va fi obligat să o plătească, adică inclusiv prețul bunurilor, costurile de livrare și metoda de plată selectată. Bunurile indicate în coș, împreună cu cantitatea, prețurile, precum și costurile de livrare și plată, constituie o ofertă adresată Clientului de către Vânzător pentru a încheia un contract de vânzare cu privire la aceste bunuri. Clientul are opțiunea de a corecta eventualele erori din comandă, de a o modifica sau de a o anula prin revenirea la conținutul coșului.
6. În această etapă de plasare a comenzii, trebuie să verificați corectitudinea acesteia și să o confirmați făcând clic pe butonul "Cumpărați și plătiți". Făcând clic pe butonul "Cumpărați și plătiți", Clientul acceptă oferta Vânzătorului menționată în dispoziția de mai sus, care are ca rezultat încheierea unui contract de vânzare între Vânzător și Client.
7. Dacă este selectată metoda de plată:  "Plata cu cardul online", Clientul, după ce face clic pe butonul "Cumpărați și plătiți", va fi redirecționat către site-ul web al entității care efectuează plăți online. Plățile se efectuează pe baza reglementărilor disponibile pe site-ul web al entității care efectuează plăți online. Operatorul cardurilor de plată este PayPro SA Agent Rozliczeń, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, înscrisă în registrul antreprenorilor din registrul judiciar național ținut de Tribunalul districtual Poznań Nowe Miasto și Wilda din Poznań, a 8-a secție comercială a registrului judiciar național sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068


§ 12


1. Metodele, costurile și datele de livrare a mărfurilor și de procesare a plăților sunt specificate de fiecare dată la plasarea unei comenzi. Sunt disponibile următoarele metode de plată: plata cu cardul online, transfer bancar tradițional, numerar la livrare.
Următoarele metode de livrare sunt disponibile Clientului: curier.
2. Informații detaliate despre metodele și costurile de livrare pot fi găsite în pagina "Costuri și date de livrare". Informații detaliate privind procesarea plăților pot fi găsite în pagina "Forme de plată".
3. Bunurile comandate sunt livrate Clientului în modul ales de acesta.
4. Costurile legate de livrarea bunurilor și procesarea plăților sunt suportate de Client, în timp ce Vânzătorul poate stabili un prag specific al valorii achiziției, după care Clientul depășește costul livrării sau plata va fi acoperită de Vânzător.


 
§ 13


1. Facturile cu TVA sunt emise pentru toate bunurile comandate în Magazinul Online. În conformitate cu prevederile art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, semnătura Clientului - în calitate de cumpărător al bunurilor - nu este un element obligatoriu al conținutului facturii cu TVA. În această situație, cumpărătorul primește doar factura originală. Trebuie avut în vedere faptul că, în cazul în care cumpărătorul persoană fizică plasează o comandă sau face o achiziție utilizând date (de exemplu, furnizarea numelui / companiei) privind activitatea comercială desfășurată de acest cumpărător, se va presupune că achiziția este făcută de acesta în legătură cu o astfel de activitate și factura va fi emisă acestui cumpărător în calitate de profesionist.
2. In conformitate cu prevederile art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, Cumpăratorul accepta emiterea și transmiterea facturilor și facturilor de rectificare în formă electronică. Consimțământul de a primi facturi și facturi de rectificare în formă electronică echivalează cu renunțarea la primirea acestora pe suport de hârtie.


 
V. Retragerea (articolul 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii), conformitatea bunurilor cu contractul.


§ 14


1. În cazul în care Clientul este un Consumator, atunci acesta are dreptul să se retragă din contractul de vânzare încheiat cu Vânzătorul, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în termen de 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia bunului sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de Client, a intrat în posesia lucrurilor. Dacă obiectul contractului de vânzare este format din mai multe articole care sunt livrate separat, această perioadă expiră după 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia ultimului articol sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de Client, a intrat în posesia ultimului articol.
2. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contractul de vânzare, este suficient să ne informați în scris prin e-mail sau prin trimiterea unei declarații în scris (declarația trebuie să conțină informații care să permită identificarea comenzii, în special: numărul comenzii, numărul facturii) despre decizia dvs. de a vă retrage din contractul de vânzare și de a o trimite prin curier într-o cutie împreună cu bunurile achiziționate la Datele de contact (vă rugăm să puneți formularul de retragere din cutie împreună cu pantofii).
3. Clientul poate utiliza modelul de formular de retragere furnizat de Vânzător, dar nu este obligatoriu.
4. Pentru a respecta termenul de retragere din contractul de vânzare, este suficient ca Clientul să trimită informații cu privire la exercitarea dreptului său de retragere din contract înainte de termenul limită de retragere din contract și returnarea bunurilor achiziționate.
5. Dreptul de retragere din contractul de vânzare nu se aplică dacă obiectul contractului de vânzare sunt articole livrate într-un ambalaj sigilat, care nu pot fi returnate după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare.
6. În cazul retragerii din contractul de vânzare, Vânzătorul returnează Clientului toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a articolului către Client (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din metoda de livrare aleasă de Client, alta decât metoda standard de livrare oferită de Vânzător),  imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației de retragere a Clientului din contractul de vânzare. Vânzătorul va rambursa plata folosind aceleași metode de plată care au fost utilizate de client în tranzacția inițială. Dacă o parte din comandă este returnată, costurile de livrare nu sunt rambursate. Nu acceptăm colete trimise cu plata la livrare.
7. Vânzătorul poate amâna restituirea plății până la primirea articolului sau până la furnizarea dovezii returnării acestuia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
8. Clientul trebuie să trimită înapoi sau să predea articolul vânzătorului imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat despre retragerea din contractul de vânzare. Termenul limită este respectat în cazul în care Clientul trimite înapoi articolul înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
9. Clientul suportă costul direct al returnării articolului.
10. Clientul este responsabil numai pentru reducerea valorii articolului rezultat din utilizarea acestuia într-un mod diferit decât a fost necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului.
11. Schimbul de bunuri prin intermediul magazinului online constă în exercitarea dreptului de retragere din contractul de vânzare și plasarea unei noi comenzi, împreună cu efectuarea unei noi plăți.


 
§ 15


(conformitatea bunurilor cu contractul)
1. Vânzătorul este obligat să livreze articole fără defecte fizice. În cazul în care bunurile sunt incompatibile cu contractul de vânzare (au defecte fizice), Clientul are dreptul să depună o reclamație cu privire la bunuri în termen de 2 ani de la data livrării articolului direct la Client.
(2) Mărfurile sunt conforme cu contractul de vânzare, dacă sunt, în special în conformitate cu contractul de vânzare astfel:
a) respectă descrierea, tipul, cantitatea, calitatea, integralitatea și funcționalitatea;
b) corespund pentru un anumit scop pentru care este necesar Clientului, despre care Clientul a notificat Vânzătorul cel târziu la momentul încheierii contractului de vânzare și pe care Vânzătorul a acceptat-o;
c) sunt adecvate scopurilor pentru care mărfurile de acest tip sunt utilizate în mod obișnuit, ținând seama de legile, standardele tehnice sau bunele practici aplicabile;
d) sunt prezentate într-o astfel de cantitate și are astfel de caracteristici, inclusiv durabilitate și siguranță, care sunt tipice pentru mărfurile de acest tip și la care Clientul se poate aștepta în mod rezonabil, ținând cont de natura bunurilor și de declarațiile publice făcute de Vânzător, predecesorii săi legali sau persoanele care acționează în numele lor, în special într-o reclamă sau pe o etichetă, cu excepția cazului în care Vânzătorul demonstrează că:
•    nu cunoştea şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţia publică în cauză,
•    înainte de încheierea contractului de vânzare, declarația publică a fost rectificată în conformitate cu condițiile și forma în care a fost făcută declarația publică sau într-un mod similar celui în care a fost făcută;
•    declarația publică nu a avut niciun impact asupra deciziei Clientului de a încheia contractul de vânzare;
e) vin cu ambalajul, accesoriile și instrucțiunile pe care clientul se poate aștepta în mod rezonabil să le primească;
f) sunt de aceeași calitate cu eșantionul sau modelul pe care Vânzătorul l-a pus la dispoziția Clientului înainte de încheierea contractului de vânzare și corespunde descrierii unui astfel de eșantion sau model;
3. Vânzătorul nu este responsabil pentru neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare în domeniul de aplicare menționat la alineatul (2) lit. c) - f) de mai sus, în cazul în care Clientul, cel târziu la momentul încheierii contractului de vânzare, a fost informat în mod clar că o caracteristică specifică a bunurilor se abate de la cerințele de conformitate cu contractul de vânzare prevăzute la paragraful 2 lit. c) - f) de mai sus,  și a acceptat în mod explicit și separat lipsa unei caracteristici specifice a mărfurilor.
4.    În cazul în care bunurile nu sunt conforme cu contractul de vânzare, Clientul poate solicita repararea sau înlocuirea acestora.
5.    În cererea de reparare sau înlocuire a bunurilor, trebuie furnizate în scris următoarele: numărul comenzii și data, modelul, culoarea și dimensiunea bunurilor, datele de contact ale Clientului care permit un răspuns la reclamația depusă și o descriere a evenimentului care stă la baza reclamației și trimise prin curier într-o cutie împreună cu bunurile care fac obiectul reclamației la datele de contact.
6.    Vânzătorul va răspunde reclamației în termen de 14 zile de la data depunerii acesteia.
7.    Vânzătorul poate alege dacă să efectueze o înlocuire sau o reparație dacă aducerea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru Vânzător.
8.    Dacă repararea și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru Vânzător, Vânzătorul poate refuza să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare. Atunci când se evaluează costurile excesive pentru Vânzător, se iau în considerare toate circumstanțele, în special gravitatea neconformității bunurilor cu contractul de vânzare, valoarea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare și inconvenientele semnificative pentru Client care rezultă dintr-o schimbare a modului de aducere a bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare.
9.    Vânzătorul efectuează reparația sau înlocuirea într-un termen rezonabil din momentul în care Vânzătorul a fost informat de către Client despre nerespectarea contractului de vânzare și fără inconveniente nejustificate pentru Client, ținând cont de natura bunurilor și scopul pentru care Clientul le-a achiziționat, dar nu mai târziu de 15 zile din momentul în care Clientul a informat Vânzătorul despre lipsa de conformitate a bunurilor sau din momentul în care Clientul a predat bunurile Vânzătorului sau unui terț desemnat de Vânzător, în baza unui proces-verbal de predare. Costurile de reparație sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile poștale, transport, forță de muncă și materiale, vor fi suportate de către Vânzător.
10.    Clientul furnizează Vânzătorului bunurile supuse reparației sau înlocuirii. Vânzătorul colectează bunurile de la Client pe cheltuiala proprie.
11.    Clientul poate transmite o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare în cazul în care bunurile sunt incompatibile cu contractul de vânzare:
a) Vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
b) Vânzătorul nu a adus bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
c) neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare există în continuare, în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
d) neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere imediată a prețului sau retragerea din contractul de vânzare;
e) din declarația sau circumstanțele Vânzătorului reiese clar că acesta nu va aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Client.
12.    Prețul redus trebuie să fie proporțional cu prețul care rezultă din contractul de vânzare, în care valoarea bunurilor neconforme cu contractul de vânzare rămâne egală cu valoarea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare. Rambursarea sumei datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului are loc în termen de cel mult 14 zile de la data primirii declarației Clientului privind reducerea de preț.
13.    Vânzătorul nu poate accepta declarația de retragere a Clientului din contractul de vânzare dacă dovedește că neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare este irelevantă.
14.    În cazul retragerii din contractul de vânzare, Clientul returnează imediat bunurile Vânzătorului pe cheltuiala sa. Vânzătorul returnează prețul nu mai târziu de 14 zile de la data primirii bunurilor sau dovada trimiterii lor înapoi.
15.    Pentru a se retrage din contractul de vânzare în conformitate cu prevederile prezentului §, Clientul prezintă Vânzătorului o declarație scrisă de retragere din contractul de vânzare sau o reducere de preț într-o formă convenabilă pentru Client: prin poșta electronică (e-mail) sau prin trimiterea unei declarații scrise împreună cu marfa returnată. Declarația trebuie să conțină informații care vor identifica comanda (în special: numărul comenzii, numărul facturii) și să fie trimisă la Datele de contact, transmise personal pentru înregistrare la sediul Vânzătorului în conformitate cu Datele de contact.
16.    Vânzătorul rambursează prețul folosind aceeași metodă de plată ca și cea utilizată de Client, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.
VI. Soluționarea alternativă a litigiilor
(1) Utilizarea mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac este voluntară.  Consumatorul are dreptul de acces la modalitatile extrajudiciare de examinare a reclamatiei in conformitate cu Ordonanta Guvernului nr. 38/2015 privind solutionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.
2. Informații detaliate privind posibilitățile consumatorului de a accesa metodele extrajudiciare de examinare a reclamației, modalitățile de reclamație și condițiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autorității pentru Protecția Consumatorilor.
3. Consumatorul are dreptul de a se adresa instanțelor judecătoresti pentru a solicita încetarea oricărei acțiuni a Vânzatorului care încalca prevederile legii sau despăgubiri pentru prejudiciul suferit.


VII. Plasare și recenzii


§ 16


1. Vânzătorul nu plasează produse în Magazin - nu acordă vizibilitate specifică produselor sau o anumită importanță dată rezultatelor căutării, în afară de caracteristicile fizice ale unui anumit produs (cum ar fi, de exemplu, culoarea, dimensiunea).
2. Vânzătorul nu se asigură că recenziile provin de la persoane care au cumpărat sau utilizat bunurile, iar recenziile nu sunt create de angajații Vânzătorului și nici nu sunt create la comandă.



VIII. Durata acordului de creare a contului


§ 17


Acordul cu Clientul pentru crearea unui Cont se încheie pe o perioadă nedeterminată.


 
§ 18


Clientul poate rezilia acordul de creare a contului în orice moment prin trimiterea unei notificări la adresa vânzătorului furnizată la § 1 litera a, prin e-mail la următoarea adresă: crocs.ro@intersocks.pl sau sub altă formă. Acordul de creare a contului va fi reziliat cu efect imediat.


 
IX. Dispoziții finale


§ 19

 

Atunci când utilizați Magazinul și corespondența cu Vânzătorul, este interzisă furnizarea de conținut ilegal.


 
§ 20


Regulamentul este disponibil la sediul Vânzătorului și la www.crocs.ro.

 

    Alege încălțămintea Crocs și accesoriile Jibbitz la modă. Avem oferte pentru întreaga familie: papuci, sandale, saboți. Crocs asigură confort în toate anotimpurile!


    Returnări ușoare

    Te-ai răzgândit? Nicio problemă. procesul nostru de returnare este ușor.


    30 de zile pentru returnare

    Produsele Crocs sunt acoperite de o garanție de 90 de zile.


    Tranzacții 100% în siguranță

    Tranzacție 100% securizată cu ajutorul unei conexiuni SSL.

    Criptarea SSL asigură o tranzacție 100% sigură.