Reducere la modelele selectate | -20% la colecția Platform

Verifică oferta
Skip to main content

Descrierea procedurii de reclamații

Pentru a face o reclamație cu privire la produsele achiziționate din magazinul online crocs.ro, vă rugăm să descărcați următorul formular de reclamație.

 

 

Pregătiți coletul

 

 

1.  Pregătiți dovada de cumpărare (chitanța de plată, bonul fiscal sau factura TVA), completați formularul de reclamație și introduceți-l în coletul cu încălțămintea.

2.  Trimiteți coletul pregătit la adresa depozitului:

 

OLZA LOGISTIC- ( CROCS - ARKROD )
str. Matei Corvin nr. 48
410142, Oradea, jud. Bihor

 

Pentru a face o reclamație la produsele achiziționate la nivel local în magazinele noastre staționare, vă rugăm să vă adresați magazinului în care a fost făcută achiziția. Nu uitați să luați cu Dvs. chitanța.

 

Alege încălțămintea Crocs și accesoriile Jibbitz la modă. Avem oferte pentru întreaga familie: papuci, sandale, saboți. Crocs asigură confort în toate anotimpurile!


Returnări ușoare

Te-ai răzgândit? Nicio problemă. procesul nostru de returnare este ușor.


30 de zile pentru returnare

Produsele Crocs sunt acoperite de o garanție de 90 de zile.


Tranzacții 100% în siguranță

Tranzacție 100% securizată cu ajutorul unei conexiuni SSL.

Criptarea SSL asigură o tranzacție 100% sigură.